05 آبان 1403 | ٢٣ ربيع الآخر ١٤٤٦

شناسه: 203765

12 شهریور 1402 14:23

بازدید: 521

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان:

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: از هشت الی 10 مهر پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: رضا روشنی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: اهمیت موضوع فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و در راستای حمایت از فعالان مجازی و تولیدات محتوا در این بخش پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان برگزار می‌شود.

مسئو فضای مجازی بسیج استان گلستان ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی است و تلاش می‌کنیم با این رویداد زمینه اشتغال جوانان و ورود به بازار کار در حوزه تولید محتوای فضای مجازی تسهیل شود.

روشنی بیان کرد: این رویداد در سال گذشته با مشارکت 26 تیم از فعالان عرصه دیجیتال در سه بخش نرم‌افزار موبایلی، بازی موبایلی و پویانمایی در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

وی ابراز داشت:  در رویداد تولیدمحتوای سال گذشته شاهد رشد خوبی در حضور تیم‌های موجود بودیم،  این تیم‌ها در 48 ساعت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و برگزیده‌های این رویداد به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول متذکر شد: تلاش ما این است که در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین این رویداد به مسائل و مشکلات استان و موضوعات روز کشور توجه شود.

روشنی یادآور شد: برنامه ریزی ما این است این رویداد هشت الی 10 مهرماه در استان گلستان برگزار شود و تمهیدات لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان نیز از امروز فراهم شده و علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت این رویداد به آدرس اینترنتی event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره  01732252359 تماس حاصل کنند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این مراسم با حضور فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از برگزیدگان چهره سال فضای مجازی گلستان نیز معرفی خواهد شد.

انتهای خبر/


نظرات