18 شهریور 1403 | ٥ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 206477

14 تیر 1403 09:35

بازدید: 144

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: قطعاً روز جمعه شاهد خلق حماسه‌ای باشکوه‌تر از گذشته خواهیم بود، ملت ایران در این دوره انتخاب رسالت سنگینی برعهده دارند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری قرار داریم و امروز مردم ایران بدون تردید با شور و هیجان و شور و شکوه بیش از گذشته در روز جمعه به صحنه خواهند آمد.
نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق رأی لبیک به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و لبخند رضایتی را بر روی لبان امام‌زمان (عج) به تماشا بنشینند.
منتظری یادآور شد: قطعاً روز جمعه شاهد خلق حماسه‌ای باشکوه‌تر از گذشته خواهیم بود، ملت ایران در این دوره انتخاب رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی متذکر شد: برخی افراد دگراندیش در این اندیشه هستند که بار دیگر ملت ایران تجربیات تلخ گذشته را تکرار کنند.
نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس تأکید کرد: ما با ریاست‌جمهور شهید عهد بستیم که راهش را به‌درستی ادامه دهیم و ادامه راهش در گروی انتخاب ما است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در انتخاب باشکوه گزینه‌ای که می‌تواند راه رئیس‌جمهور را استمرار ببخشد به کرسی ریاست‌جمهوری برسد.
منتظری ابراز داشت: رئیس‌جمهور آینده باید کشور در مسیر قله‌های پیشرفتی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را بیش از گذشته فراهم کند.
وی افزود: آرای مردم پشتیبان رئیس‌جمهور آینده خواهد بود و قدرت چانه‌زنی ایران را در مجامع بین‌المللی افزایش خواهد داد، علاوه بر این حضور مردم در پای صندوق رأی باعث یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه‌های خود خواهد شد.
انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات