18 شهریور 1403 | ٥ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 206470

08 تیر 1403 09:59

بازدید: 121

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان:

استاندار گلستان از مردم خواست تا مشارکت در انتخابات را به تاخیر نیندازند و گفت: امروز در هشتم تیرماه مردم سوگ شهید جمهور را تبدیل به حماسه جمهور می‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ علی‌محمد زنگانه صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مردم بابصیرت استان گلستان همانگونه که در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک حماسه بی‌نظیر رقم زدند و نرخ مشارکت طوری بود که سومین استان کشور بودیم و یک مجلس قوی شکل گرفت ان شاءالله با انتخاب اصلح که امروز انجام می‌دهند سوگ شهدای خدمت را تبدیل به حماسه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه جمهور با حضور مردم شکل می‌گیرد، تصریح کرد: بر اساس شاخصه‌های اصلح و بر اساس الگوی حسنه عملی شهید رئیسی، فردی را انتخاب کنند که به فکر خدمت باشد، ۴۰ روز از شهادت شهید جمهورمان گذشت امیدواریم یک رئیس‌جمهور مردمی، ولایتمدار و پای کار انتخاب شود که راه شهید جمهور را ادامه دهد.

استاندار گلستان با برشمردن توجه ویژه دولت سیزدهم به استان گلستان گفت: این رویکرد ویژه باعث شد گلستان بر مدار پیشرفت قرار بگیرد و گره بسیاری از پروژه‌های برزمین مانده باز شود.

زنگانه بیان کرد: تراز جدیدی از مردمی بودن، در میدان بودن و تصمیم گیری میدانی که رئیس‌جمهور شهید داشتند ملاک خوبی برای انتخاب رئیس‌جمهور چهاردهم است.
وی از مردم خواست تا مشارکت در انتخابات را به تاخیر نیندازند و گفت: امروز در هشتم تیرماه مردم سوگ شهید جمهور را تبدیل به حماسه جمهور می‌کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: یک سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۵۱۱ پیش‌بینی شده است که مردم می‌توانند تخلفات احتمالی که می‌بینند گزارش کنند.

زنگانه با بیان اینکه ۱۵۰ بازرس در استان گلستان فعال هستند، گفت: نظارت ۵ هزار نفر ناظر شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی در تمامی فرایند انتخابات، نظارت لازم وجود دارد، نامزدها در تمامی شعب نماینده دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات کاملا به صورت مردمی است، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران سالمترین انتخابات در دنیاست، این انتظار وجود دارد که بر اساس هوای نفس سلامت انتخابات را زیرسوال نبریم.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات