18 شهریور 1403 | ٥ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 206453

27 خرداد 1403 07:39

بازدید: 117

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کارشناس سیاسی در ویژه برنامه «صبح انتخاب»:

کارشناس سیاسی گفت: شکوه انتخابات دیپلماسی ایران را در منطقه افزایش می‌دهد و آرای مردم پشتوانه‌ای برای رئیس جمهور آینده در میزهای بین‌المللی و منطقه‌ای می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ جعفر خاندوزی در ویژه برنامه «صبح انتخاب» در گفتگو ویدئویی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: به واسطه شهادت رئیس جمهور انتخابات زودهنگامی را در 8 تیر ماه در پیشرو داریم و این دوره از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که داوطلبان از جناح‌های مختلف سیاسی کشور حضور دارند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: حضور جناح‌های مختلف از یک سو و از سویی دیگر شهادت رئیس جمهور باعث خواهد شد که میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند و مردم با شور و عاطفه بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

خاندوزی بیان کرد: ایران قصد دارد به سرچشمه‌‌ها و سواحل پیشرفت برسد و همه به آینده این کشور امید دارند تا بتواند با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و تعالی حرکت کند.

 وی با اشاره به تحولات منطقه و خاورمیانه بیان کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات باعث می‌شود که ایران بازیگر جدی‌تری در معادلات منطقه باشد و آرای مردم از رئیس جمهور پشتیبانی می‌کند و قطعا این حضور و مشارکت حداکثری در منطقه و جوامع بین‌المللی تاثیرگذار است.

کارشناس سیاسی یادآور شد: در این ایام شاهد آن هستیم که رسانه معاند درصدد آن هستند که شرایط را فراهم کنند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و تلاش آنها این است که سیاهی‌ها و نواقصی که در کشور وجود دارد پررنگ‌تر کنند، گرچه این نواقص و کمبود در همه کشورها وجود دارد ولی مردم فریب این تبلیغات رسانه‌ای را نخواهند خورد.

خاندوزی بیان کرد: مردم ایران توسعه یافته و با تمدن چند هزار ساله هستند و از این مردم انتظار نباید داشت که به سیاه نمایی‌هایی عده‌ای ضد این مرزو بوم حرف گوش کنند و همه مردم ایران قطعا در انتخابات پیشرو شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات