29 شهریور 1403 | ١٦ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 203844

23 شهریور 1402 18:55

بازدید: 385

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز پیونددهنده نیروهای مسلح با اهل‌بیت پیامبر بزرگ اسلام، مؤلفه ایثار و از خودگذشتگی است.

به گزارش رادکانا؛ علی ملک شاهکوهی در حاشیه مراسم دسته‌روی نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز پیونددهنده نیروهای مسلح با اهل‌بیت پیامبر بزرگ اسلام، مؤلفه ایثار و از خودگذشتگی است که این ویژگی در دفاع مقدس و با الگوگرفتن رزمندگان از ائمه اطهار (ع) و گذشتن از جان خود در رکاب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، باعث شدند که این انقلاب به جایگاه کنونی خود برسد.

 وی افزود: اگر الان نظام جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه والا و اقتدار قرار دارد و باعث شگفتی دشمنان شده است؛ این به برکت ائمه اطهار است که انشا الله این منش و رسم تا آخر عمر با ما باقی خواهد ماند.

 وی در پایان گفت: امروز نیز به دستور فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح کشور با دسته روی و نشان‌دادن وحدت بین خود، ارادت خود به ائمه را به رخ جهانیان کشیدند و با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

گفتنی است؛ هرساله نیروهای مسلح استان گلستان در شهرستان‌ها و مرکز استان در چنین روزی در قالب دسته روی و عزاداری ارادت خود را به اهل‌بیت و پیامبر بزرگ اسلام نشان و با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

 انتهای خبر/پ-ک


نظرات