گروه : اخبار/ گلستان/ فرهنگی اجتماعی/ حوادث/
مسئول روابط عمومی آبفا استان گلستان در واکنش به مطلبی تحت عنوان صدای مردم در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» بیان کرد: حجم شکستگی لولههای فرسوده آب در استان بالاست و همکارانم به صورت شبانهروزی نسبت به رفع نواقص فعالیت میکنند وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم در این بخش است.
محمدحسن حسنی افزود: مدیریت مصرف آب و صرفهجویی همواره از تأکیدات آبفا به مردم بوده است، موضوع کمبود آب یک مشکل ملی است حتی دنیا با این مسئله دست و پنجه نرم میکند.
وی اضافه کرد: البته گاهی شکستگیهای بزرگتری وجود دارد که ما باید ابتدا آنجا را رفع کنیم بعد سراغ شکستگیهای کوچکتر در سطح شهر و استان برویم به عنوان مثال وقتی در شهر گرگان ۱۰ نقطه دچار شکستگی لوله آب میشود ما همزمان ۱۰ اکیپ نداریم که نسبت به رفع نقص آنها اقدام کنند، به نوبت و با توجه به اهمیت شکستگی نسبت به رفع مشکلات اقدام میشود.
حسنی گفت: آبفا بههیچوجه بیخیال موضوع هدررفت آب نیست و همیشه مسئولیتپذیر هستیم.
مسئول روابط عمومی آبفا استان گلستان اظهار کرد: سامانه ۱۲۲ برای اعلام شکستگی آب وجود دارد که شهروندان میتوانند از طریق آن موضوعات را اعلام و شماره پیگیری را دریافت و در نوبت رفع نقص قرار بگیرند.
وی تاکید کرد: شکستگی و فرسودگی لولههای آب هزینههای کلان ملی میخواهد تا نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام شود این موضوع دست شرکت آبفای استان نیست، سال به سال در سطح کلان برنامهریزی میکنند و هزینهای در این راستا برای استانها مشخص میشود. نمایندگان استان نیز پیگیر موضوع هستند تا بودجه در این زمینه برای استان به خوبی لحاظ شود.
حسنی افزود: آب یک سرمایه ملی است، از رسانهها میخواهیم حتماً به ما کمک کنند، ما هم پیگیری میکنیم، صدای مردم مهمترین دغدغه آبفا استان گلستان است.
وی در پایان گفت: مردم فکر نکنند آبفا بیخیال موضوع هدررفت آب است، همیشه نسبت به صدای مردم برای رفع آن واکنش نشان میدهیم چراکه وظیفه ما پیگیری برای رفع مشکلات آب همچنین آسایش و رفاه مردم است.
انتهای خبر/
نظرات