18 شهریور 1403 | ٥ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 206478

14 تیر 1403 09:37

بازدید: 181

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه صیانت از حقوق مردم در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: تمام قد از آرای مردم صیانت می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ سیدعلی مهاجر در جلسه کمیته ویژه فضای مجازی انتخابات در استان اظهار کرد: انتخابات که یکی از جلوه‌های افتخارآمیز مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است، صیانت از حقوق مردم در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: با توجه به عجین شدن زندگی مردم با فضای مجازی، اهمیت و اثربخشی آن در موضوعات گوناگون، کمیته ویژه فضای مجازی انتخابات تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در انتخابات مشارکت حداکثری است، به‌منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مشارکت افزایی، نیاز به سیاست گذاری محتوایی و تولید محتوا داریم.

مهاجر بیان کرد: رصد و پایش فعالیت‌های مجازی مرتبط با انتخابات پیش رو و نظارت بر حسن اجرای مقررات مرتبط با تبلیغات در فضای مجازی یکی از هداف این کمیته است که انتظار می‌رود اعضای کمیته فعالانه نقش آفرین باشند.

وی توانمندسازی خورده رسانه‌های بومی و شبکه‌های مردمی و کنشگران میدانی را یکی از مهم‌ترین مصادیق نقش آفرینی این کمیته برای مشارکت افزایی در انتخابات برشمرد و گفت: با توهین افترا تولید و انتشار اخبار جعلی و سایر محتوای مصادیق مجرمانه انتخاباتی در فضای مجازی باید مقابله شود تا اثر سوء در ذهنیت مردم نسبت به انتخابات و نامزدهای انتخاباتی  ایجاد نشود.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات