26 شهریور 1403 | ١٣ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 206338

30 اردیبهشت 1403 14:44

بازدید: 136

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آخر و عاقبت تصمیم شورای شهر گرگان چه می‌شود؟

اعضای شورای شهر در موضوع استیضاح به سه گروه تقسیم شدند و مشخص نیست که چرا برخی از اعضای شورای اسلامی شهر مواضع شفافی دراین‌خصوص ارائه نکردند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ سه عضو شورای شهر صفر پایین محلی، ابوالفضل تجری و محمدرضا عجم خواستار استیضاح هستند و این به منزله آن است که این افراد با تغییر شهردار موافق خواهند بود.

 البته نکته حائز اهمیت ماجرای استیضاح شهردار در صحن شورای شهر رفتار عضو امضاکننده ماجرای استیضاح شهردار است، صفر پایین محلی در زمان مطرح‌شدن استیضاح شهردار صحن را ترک کرده بود و اعمال‌نظری دراین‌خصوص نداشت که برخی از افراد این مسئله را عقب‌نشینی این عضو شورای شهر پس از گلایه فعالان اجتماعی و رسانه و بزرگان شهر می‌دانند؛ ولی تاکنون وی واکنشی رسمی نشان نداده است.

 حجت مقسم، علی‌اکبر بصیرنیا و غلامرضا موسوی رفتارشان نشان‌دهنده آن است که گرچه انتقاداتی به عملکرد شهردار دارند؛ ولی استیضاح در شرایط فعلی را به نفع مردم گرگان نمی‌دانند و در روز گذشته نیز به مسئله استیضاح شهردار ایرادات شکلی گرفتند.

 اما رفتار سه عضو دیگر که تعیین‌کننده شرایط موضوع استیضاح شهردار جای تأمل دارد، رئیس شورای شهر گرگان که گفته می‌شد جزو گزینه‌های احتمالی شهرداری گرگان هم است که تاکنون رفتاری نشان داده که نشان‌دهنده آن باشد که در مسیر سهم‌خواهی قرار دارد و به نظر می‌رسد بیشتر انتظار این عضو شورای شهر تحقق قول‌ها و وعده‌هایی است که شهرداری ارائه کرده که این مسئله باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

 حمیدرضا آقا ملائی عضو شورای شهر گرگان نیز صحبت‌هایش در صحن شورای شهر گرگان نشان داده که می‌خواهد شرایط را بررسی کند و در خصوص موضوع استیضاح تصمیم‌گیری جدی نگرفته و کاظم‌نژاد نیز سکوت معناداری را دراین‌خصوص از خود نشان داده است.

این‌گونه رفتار و سکوت معنادار شائبه‌هایی را باتوجه‌به اینکه در فضای مجازی موضوع سهم‌خواهی اعضای شورای شهر از شهرداری مطرح شده به وجود آورده است و انتظار می‌رفت که نظر و دیدگاه خود را در صورت موافق و یا مخالف‌بودن ماجرای استیضاح با رسانه‌ها یا پیستی در فضای مجازی برای اقناع افکار عمومی ارائه می‌کردند.

 البته گفته می‌شود برخی از اعضای شورای شهر با آلارمی که به شهرداری دادند بیان کردند که در صورت تغییر در برخی از منطقه‌های مسئولیتی حاضر هستند که از موضوع استیضاح عقب‌نشینی کنند، صحت این مسئله نیز بیانگر سهم‌خواهی و رسیدن به منافع شخصی برخی از این اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در شهرداری است که این مسئله جزو انتظارات مردم گرگان از شورای اسلامی شهر گرگان نیست.

 انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات