30 شهریور 1403 | ١٧ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 205192

15 آبان 1402 18:05

بازدید: 312

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور مهمانان و مسئولان ملی و استانی انجام می شود؛

با حضور مهمانان و مسئولان کشوری و استانی، جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فردا سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر رادکانا، با حضور «سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستان و جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی، آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دولت سیزدهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم کهعصر فردا سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه در ساعت ۱۸.۳۰ برگزار خواهد شد؛ الهام متین به عنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معرفی خواهد شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی از دانشگاه تهران است و سوابقی همچون معاونت نهاد کتابخانه های عمومی استان گلستان را در کارنامه خود دارد.

پیش از وی نیز، محمد رعیت از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان فعالیت می کرد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی از دانشگاه تهران است و سوابقی همچون معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/ک


نظرات