06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 205157

12 آبان 1402 22:52

بازدید: 520

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی طی پیامی مردم شریف و ولایت مدار شهرستان کردکوی را به راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی طی پیامی مردم شریف و ولایت مدار شهرستان کردکوی را به راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن کامل دعوت به شرح ذیل می باشد:

اَعُوذُ بِاللهِ مِنً الشّیطانِ الرَّجیم

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرََحیم وَ

مَثَلُ کَلِمَةِِ خَبیثَه، کَشَجَرَهِِ خَبیثَه  اُجتُثَت مِن فَوقِ الاَرض مالَها مُن قَرار.

و مثل کلمه ناپاک کفر و شرک و نفاق_ مانند درخت ناپاکی است که از زمین برکنده شده و هیچ ثبات و بقایی ندارد.

قرآن کریم آیه ۲۶ سوره مبارکه ابراهیم

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است که در پیش قراول استکبار جهانی، آمریکاست.

حضرت امام خمینی رحمت الله علیه این شخصیت بزرگ این روح را در مردم دمید و مردم توانستند با آغاز انقلاب اسلامی و در ادامه حذف فیزیکی آمریکا در ایران نقطه عطفی برای مبارزه با ظالمان و استکبار جهانی راآغاز کنند.

ملتهای آزاده دنیا با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران و اقتدا به حضرت امام (ره)و صبر و استقامت ومجاهدت توانستند در مقابل مستکبرین عالم بایستند و یکی از این ملت‌ها، ملت مقاوم فلسطین می‌باشد که با تمام توانشان در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کردند و با عملیات طوفان الاقصی ضربات مهلکی بر آنها وارد کردند که سید مقاومت در بیانات امروزشان به آنها بنحواحسن اشاره کردند.

لذا ازمردم انقلابی و شهید پرور شهرستان کردکوی درخواست  میکنم فردا در کنار دانش آموزان و دانشجویان عزیزشان  در راهپیمایی یوم ا...۱۳ آبان شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی  و همپیمانانش  آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان بکوبند ویارویاور مردم مظلوم غزه  بشوند.

موفق و موید باشید.

 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی      

جمعه دوازدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ هجری شمسی

 

​​​​انتهای پیام /


نظرات