30 شهریور 1403 | ١٧ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 204902

27 مهر 1402 18:44

بازدید: 403

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور به مدت سه روز میهمان بچه‌های استان گلستان خواهد بود.

به گزارش رادکانا، الهه غیناقی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تماشاخانه سیار از روز شنبه 29 مهر 1402 تا دوشنبه یک آبان در استان گلستان حضور دارد و در هشت نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر اجرا می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر روزهای 29 مهرماه در شهر گمیشان و روستاهای اطراف و 30 مهر و یک آبان در شهر و روستاهای اطرف مراوه‌تپه حضور می‌یابد و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف حضور این تماشاخانه‌ سیار، اجرای ویژه برنامه در مناطق کم‌برخوردار، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان است.

غیناقی گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب تئاتر، نمایش و فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/پ-ک


نظرات