06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 204717

22 مهر 1402 10:39

بازدید: 756

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان خبر داد:

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: شب گذشته مرد 50 ساله‌ای در چاه روستای نوده‌ملک با عمق ۲۵ سقوط کرد و جان سالم به در برد.

به گزارش رادکانا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری با بیان اینکه ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در روستا نوده‌ملک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از این گزارش تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: حادثه در یک چاه خاکی در زمین‌های اطراف روستا به عمق حدود ۲۵ متر رخ‌داده که مردی حدود ۵۰ساله که به دلیل تاریکی هوا در چاه سقوط می‌کند و بااطلاع دهیار روستا به آتش‌نشانی گرگان تیم عملیاتی در محل حضور یافته و در حدود ۵۰۰ متر مسیر پیاده با تجهیزات به دهانه چاه رساندند.

 صفری تصریح کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت ایمن‌سازی لازم را انجام داده و با کمک سه‌پایه نجات امداد در چاه و پس از بستن تجهیزات لازم وارد چاه شده و مصدوم را که از ناحیه گردن و پا آسیب‌دیده از داخل چاه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل کردند .

 وی در پایان به کشاورزان توصیه کرده، حتماً دهانه چاه‌های کشاورزی خود را پوشانده و اطراف آن را محصور کنند تا شاهد این‌گونه حوادث نباشیم .

 انتهای خبر/پ-ک


نظرات