30 شهریور 1403 | ١٧ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 204439

11 مهر 1402 21:01

بازدید: 367

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحول بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر با پشتیبانی ما رقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش رادکانا،محمدمهدی اسماعیلی در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی اظهار کرد: گلستان به‌واسطه مردم خون‌گرم و همچنین اقوام مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند نمونه‌ای از ایران بزرگ اسلامی تکامل‌یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جشنواره به تجربه نوینی تبدیل شد و از دوستان و هنرمندان خوب و مهمانان خارجی که حاضر بودند و دست‌اندرکاران این برنامه که کار مهمی را اجرا کردند تشکر می‌کنم.

اسماعیلی بیان کرد: هنرمندان پیش‌کسوت سرمایه‌های بزرگ جامعه و کشور ما به شمار می‌رود و شعار مهم عدالت فرهنگی در جای‌جای مختلف کشور خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: استقبال خوبی که در بخش‌های مختلف این جشنواره که در گرگان و کردکوی برگزار شد نشان داد مردم به هنرهای خود احترام می‌گذارند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مهم‌ترین دارایی یک کشور سرمایه‌های فرهنگی و هنری است و با هیچ قابل‌قیاس نیست، جامعه که در آن فرهنگ و هنر زنده باشد به رشد و تعالی می‌رسد.

وی افزود: اگر فرهنگ و هنر پرشکوه در جریان باشد کشور را به توسعه می‌رساند، در چهارمحال بختیاری فرهنگ کار با موسیقی گره‌خورده است و سیاست قطعی ما گسترش فرهنگ نمایش‌هایی آیینی و سنتی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص بودجه جداگانه برای سه استان از جمله گلستان خبر داد و گفت: تحول بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر با پشتیبانی ما رقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ-ک


نظرات