30 شهریور 1403 | ١٧ ربيع الأول ١٤٤٦

شناسه: 204434

11 مهر 1402 19:42

بازدید: 373

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مطرح کرد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: آمادگی داریم فعالیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری را در استان گلستان برگزار کنیم.

به گزارش رادکانا،محمد رعیت امشب در آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است، اظهار کرد: سال گذشته میزبانی جشنواره بانوان هنرمند جهان اسلام را پیشنهاد شد که انتظار داریم میزبانی استان در برگزاری این برنامه مورد موافقت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان استان گلستان در این مرحله از جشنواره به اجرای صحنه‌ای مبادرت کردند، افزود: باید آیین‌ها و سنت‌های ارزنده که در این جشنواره تصویرسازی شد زنده نگهداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در بخش هنر بیان کرد: اجرای موسیقی نواحی، بزرگداشت مختومقلی فراغی، برگزاری جشنواره منطقه یک موسیقی نواحی و پیش بینی برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر از میزبانی‌های استان در گستره ملی است.

رعیت گفت: بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در استان گلستان از روز جمعه هفتم مهر به مدت چهار روز در تالار فخرالدین اسعدگرگانی و مجتمع فرهنگی و هنری کردکوی برگزار شد و با اقبال خوبی هم مواجه شد.

انتهای پیام/پ-ک


نظرات